Mijn laadpaal heeft een storing!

Het resetten van jouw laadpunt

Stel je komt thuis en jouw laadpunt doet het niet. Wat moet je dan doen? In deze animatie leggen wij uit hoe jij een laadpunt kunt resetten wanneer deze een storing heeft. Volg de stappen in de video en in 90% van de gevallen zal de storing verholpen zijn.

Heb je na het volgen van de stappen nog steeds geen werkend laadpunt? Dan kun je ons altijd bereiken voor storingshulp via: 088 170 7700.

Vond je dit een leuke video? Lees dan ook:
Verzwaren: wat zijn de voordelen en hoe werkt het?
Hoe werkt verrekenen?

Stil Storing
Meer weten over dit onderwerp?

Anderen vinden
dit ook
interessant

Een greep uit onze partners

Veelgestelde vragen over elektrisch laden

Met een laadpunt of een laadpas van Eneco eMobility laad je altijd op gegarandeerd groene stroom afkomstig van de zon en de wind. Hierdoor reduceer jij jouw CO2-uitstoot tot 70% in vergelijking tot benzine- of dieselauto’s.

Wij zijn een dochteronderneming van Eneco. Eneco is 100% aandeelhouder. Je hoeft echter geen klant te zijn van Eneco om bij ons een laadpunt aan te vragen. Wij lezen jouw laadpunt op afstand uit en hebben daarvoor geen contact met jouw stroomleverancier. Wil je meer weten? Klik dan hier.

De installatie begint in de meterkast. Vanaf daar gaat de kabel meestal zo snel mogelijk naar buiten. Daar bevestigen we het laadpunt aan de muur of op een paal, afhankelijk van de wensen en mogelijkheden van de berijder. Na de installatie test de installateur het laadpunt en legt aan de berijder uit hoe de auto wordt opgeladen.